1


Bioasshard Arena [InProgress, 0.4.254] (Versus X Studio) [uncen] [2018, Action, Shooter, Animation, 3D, Anal, Creampie, Female protagonist, Horror, Monster, Oral, Parody, Vaginal sex, Unreal Engine] [eng]

☣ Bioasshard Arena ☣
- A XXX PARODY -
-
- Год выпуска: 2018
Дата релиза: 2021/02/21
Жанр: Action, Shooter, Animation, 3D, Anal, Creampie, Female protagonist, Horror, Monster, Oral, Parody, Vaginal sex, Unreal Engine
Цензура: Отсутствует/Есть патч для удаления
Разработчик/Издатель: Versus X Studio
Платформа: PC/Windows
Тип издания: В разработке
Таблэтка: Не требуется
Версия: v0.4.254
Язык игры (сюжет): Английский
Язык интерфейса: Английский
Язык озвучки: Английский
Системные требования (минимальные): OS: Windows 7/8/8.1/10 x64 | CPU: Intel Core i3 | RAM 1GB | VRAM 1GB | HDD 8 GB
Описание:
Bioasshard Arena - пародийная игра для взрослых, основанная на франшизе Resident Evil.
Таким образом, вы можете ожидать выживания-ужаса (ориентированного на действия) с зараженными врагами, которые попытаются получитьнекоторое «облегчение» от вас.
Идея родилась из любви к франшизе Resident Evil, так что будут головоломки и некоторые страшные моменты.

Доп. информация:

Разблокировка Нарядов & Причесок


Вот список требований, чтобы открыть весь разблокируемый контент в этой версии:
Важное замечание: для того, чтобы открыть любую прическу или наряд, вы сначала должны разблокировать соответствующие опции редактирования!-Параметры Редактирования:
Изменение Имени - Завершить Миссии 1 и 2
Редактирование Волос - Завершить Миссии 1, 2 и 3
Изменение Экипировки – Завершить все 4 миссии-Прически:
Классический Тип Волос 3 - Разблокирован.
Классический тип волос 5 - В миссии 1, убейте всех врагов на верхнем этаже канализации.
Тип волос A – После разблокировки опции изменения волос снова пройти миссию 1, 2 или 3.
Тип волос B - Убейте не менее 100 врагов.
Тип Волос С - Разблокирован.
Тип волос D - Пройдите миссию с точностью не менее 90%.
R3make Hair Type - Завершите вторую (или более) временную миссию 3, за 5:30 или быстрее.-Снаряжения:
Классический Наряд 3 - Разблокирован.
Классический наряд 1* - Убейте не менее 203 врагов.
Секретный наряд 1 - Завершите 4 миссии с максимальной жизнью.
Секретный наряд 2 – Завершите миссию с 0 смертями и точностью не менее 80%.
R3make Outfit* - Уничтожьте 45 эмблем VXS на миссии 4 (только на четных повторениях).-*Возможно раблокировать с помощью Fox card.

Bioasshard Fantasy Cards / Чит коды


Чит коды водятся в главном меню.
9SJ4-8HXY - Pigeon
66M0-SVZC - Crocodile
5W2A-QQO2 - Eagle
A5U5-L416 - Hound
BV2J-0JNR - Fox
K1A3-W6QH - FoxHound
FPLB-P0GX - BigBoss
W601-BG4L - TheBoss-1KDB-8Y03 - Патроны x2
JUDZ-N04K - Шанс дропа x1.5
X8SW-Z89D - Шанс крита с пистолета x3-5GCM-RYLX - Classic Outfit 1
R2EB-KNQR - Classic Hair 5
1JLS-82F0 - R3Make Outfit
M482-9JGC - R3Make Hair-

Управление:

Клавиатура + Мышь

• W/A/S/D – Movement
• Mouse – Move the camera
• Shift – (+ W) to Run
• M – Show/Hide the Help Indicators (during game) / Show/Hide the Fantasy Card Input menu (in the Main Menu/Tittle Screen)
• E – Open/Close Inventory Menu
• R – Reload
• F – Interact / Free from Sexttack
• A / D – Free from enemy grabs
• RMB – Ready Weapon
• Space – Ready Knife
• Space (Inventory Menu) – Move/Drag-and-drop items
• T – Quick Knife
• LMB – Attack (with the weapon ready of course)
• Enter – Confirm (on Menus) / Enter/Go Back to/from options on 'Character Customization' & 'Fantasy Card Input' Menus
• Esc – Open/Close Pause Menu
• 1~9 – Inventory Slot Shortcut Equip
• Arrows – Move in Menus
• Backspace – Back/Cancel on Menus / Close Pause Menu when on Main section
• PrvPage/NxtPage – Move in main options (Only on Main Menu/Title screen)

Xbox Controller

• Left analog stick – Movement
• Right analog stick – Move the camera
• A – (+ LS Up) to Run
• RT - Show/Hide the Help Indicators (during game)
• Y – Open/Close Inventory Menu
• LB + A – Reload
• X – Interact
• X (Inventory Menu) – Move/Drag-and-drop items
• Left analog stick (Horizontal) – Free from enemy grabs
• LB – Ready Weapon
• LT – Ready Knife
• RB – Attack (with the weapon ready of course)
• A – Confirm (on Menus) / Enter/Go Back to/from options on 'Character Customization' & 'Fantasy Card Input' Menus
• START – Open/Close Pause Menu
• D-Pad – Inventory Slot Shortcut Equip
• D-Pad – Move in Menus
• B – Back/Cancel on Menus / Close Pause Menu when on Main section
• LB/RB – Move in main options (Only on Main Menu/Title screen)

Dualshock Controller

• Left analog stick – Movement
• Right analog stick – Move the camera
• X – (+ LS Up) to Run
• R2 – Show/Hide the Help Indicators (during game)
• Triangle – Open/Close Inventory Menu
• L1 + X – Reload
• Square – Interact
• Square (Inventory Menu) – Move/Drag-and-drop items
• Left analog stick (Horizontal) – Free from enemy grabs
• L1 – Ready Weapon
• L2 – Ready Knife
• R1 – Attack (with the weapon ready of course)
• X – Confirm (on Menus) / Enter/Go Back to/from options on 'Character Customization' & 'Fantasy Card Input' Menus
• START – Open/Close Pause Menu
• D-Pad – Inventory Slot Shortcut Equip
• D-Pad – Move in Menus
• O – Back/Cancel on Menus / Close Pause Menu when on Main section
• L1/R1 – Move in main options (Only on Main Menu/Title screen)

Changelog:

v0.4.254


· Убийство врагов теперь начисляет очки.
· Добавлен «Легкий режим миссии 1».
· Исправлена ошибка не позволяющая завершить миссию 4 (ранее миссия 3).
· Ошибка Fatal error теперь должна появляться гораздо реже.
· Добавлено новое оружие и звуки для них.
· Добавлена система для «Привлечения вашего внимания», чтобы было легче найти предметы для прохождения.
· Добавлена система «Sexttack» (воспроизведение анимации в зависимости от окружения) и 19 новых анимаций.
· Теперь можно освободиться от захвата «Big guy».
· «Big guy» теперь может прыгать.
· Теперь все миссии разблокированы с самого начала.
· Предметы в инвентаре теперь не переносятся в последующие миссии (временно).
· Добавлена система запрещающая прицеливание при прохождении оружия через препятствия.

v0.4.253


New:
· A very WIP corrective shapes system for Julia
· New weaponry + sounds for them
· Total revamp of the weapon mechanics made from scratch
· Total revamp of player mechanics, changing to a fully FSM oriented system
· Total revamp of the animation system for the player, adapted to the new FSM oriented system
· Julia now has different IDLE animations
· Custom bullet case mesh for the assault rifle made by Badguy292 (a huge thanks to him <3)
· A WIP system to forbid the aiming when the arms would go through an obstacle
· “Call your attention” system for items and other things of interest (will be allowed to turn that off in the future)
· Playable Mission/level
· System to unlock weapons under certain conditions
· Screen fade system to work with the “call your attention” system
· Sexttack camera system, allowing it to go through objects making them transparent instead of clipping into Julia or the Infected
· Sexttack system + 19 new animations
· Julia can now free from Big guy’s grab (but not Sexttack)
· The Big guy can now be killed with some weapons
· The Big guy can now jump
· Dynamic Difficulty System (similar to the one seen on some RE games)
· UI to show a new parameter for the new Mission
· Now all the Missions are unlocked from the very beginning. You don’t like a Mission? You don’t have to play it anymore
· Fantasy Cards and codes
Change:
· New improvements made for Julia’s model
· Textures for Julia improved
· The size of the damage effect for certain weapons
· Improvements made for Infected Weight maps
· Temporarily made the knife to show in the belt as if it was in its sheaths. This will remain or not based on your input
· Big optimization pass made on Tick code for Julia, making it to only execute what it’s strictly necessary
· Made Julia’s flashlight a bit stronger
· Some corrective shapes remain disabled until a Control Rig gets implemented
· The new weaponry is now available in all the Missions when unlocked
· The inventory does not save anymore between levels, to avoid for now the problems that may be caused by engine updates (like what has happened with 0.3.198 Rev.2 to Rev.3)
· Reorganized the Missions. The new Mission is now Mission 1, for coherence reasons
· A big optimization pass has been made to the Cave, reducing the drawing distance cost, and mainly texture sizes, etc.
· The version number to the new one
Fix:
· Enemies keep respawning in front of Julia when there’s no other place to respawn
· Quickly spamming the Quick-Knife button causes a soft-lock making Julia to keep attacking forever until restart or getting hit
· Aiming while in an IDLE animation variant make Julia to repeat such animation when stop the aiming
· Footstep sounds doubles sometimes due to the new animation system
· Animations when aiming with certain weapons aren’t looping correctly
· Many actions while aiming causes the weapon reticle to keep showing on screen
· Reloading without aiming makes Julia to not rotate in the movement direction
· Enemies lying on the floor while dying allow the player to make CQC on them
· Trying to get a second item just right after getting one, causes Julia to soft-lock
· The bullet case for certain weapon is not appearing
· Unequipping a weapon while aiming causes the reticle to keep showing on screen, the camera to stay like she was aiming and gets Julia into a soft-lock
· It’s possible to make CQCs even when Julia is getting hit or even in floor
· Animation for two directions while aiming with the handgun aren’t well looped causing jumps in Julia while moving during aiming
· The camera is showing black borders during grapples and Sexttacks
· During a grapple the equipped weapon doesn’t disappear
· During the getting free from a grapple animation the equipped weapon will disappear and after that it won’t appear again
· Not all VXS emblems are shootable on the Cave
· There’s a hole between two walls in the Mansion on both Missions where the Mansion is
· There’s no visual effect of raining on the Exterior but only sound effect
· The unlocking notifications sometimes just make the sound but don’t appear on screen
· Enemies can grab Julia through any object whose height is below the enemy’s chest
· Enemies can grab Julia in the very exact moment of receiving a deadly shot, making the process to getting grabbed and therefore Sexttacked by an invisible/dead enemy

v0.3.198

+New+ Julia's model with improved polygon count and smoother skin (more than 40 subtasks went into this)
+New+ Soft skin (+ physics) system for Julia with more jiggly stuff
+New+ Skin shaders for Julia
+New+ Mission 3 (with tons of subtask that didn't got accounted for the versioning number)
+New+ Mission 4 (with tons of subtask that didn't got accounted for the versioning number)
+New+ Stamina parameter used for some new actions
+New+ Dodge system for enemy attacks (more than 15 subtasks went into this)
+New+ Physical attack system to help avoid getting surrounded when you have no ammo (WIP) (more than 10 subtasks went into this)
+New+ CQC system meaning you can now hit a key part on the enemy then get closer to him to physically apply a lot of damage (WIP)
+New+ Animation damage system for enemies now showing animMontages instead of sequences
+New+ Dismemberment system (WIP: you can't dismember legs for now, because there's no crawling enemies AI implementation yet) (more than 20 subtasks went into this)
+New+ Wandering system added to Infected as well, not only for dogs anymore
+New+ Cheap wet surfaces shader (you can see them in the Exterior area in Mission 2, especially in the Mansion porch)
+New+ Culling configuration for big levels, to alleviate drawing distance charge
+New+ Title Screen (this is the look it will have in the game) (WIP) (more than 15 subtasks went into this)
+New+ Pause Screen (WIP)
+New+ Character Customization Screen look
+New+ Way of handle saving stuff like unlockables for the future saving system
+New+ Unlockable requisites including the ones for the new hair style and outfit
+New+ Hair style
+New+ Outfit
+New+ Fantasy Cards for this release
+New+ Programming implementation for the new FCs including the increasing of the weapon's critical % parameter
+Change+ Added a blur effect to the pause screen to avoid mesh shaking
+Change+ Made the interaction area for Julia bigger so it's easier to interact now
+Change+ Tweak and rebuild of lighting and fog in the Exterior Area in both Mission 1 and 2
+Change+ Improved the interaction system, now when a heal item is equipped using it will have priority over other interactions like jumping over, etc.
+Change+ Getting rid of Patreon rank checks for unlockables since now everyone can unlock them
+Change+ Tweaks made to roughness and specular channels to avoid Julia's skullcap being so different from hair
+Change+ Updated Mission 3 related info vars to add the corresponding preview image
+Change+ Updated Mission 4 related info vars to add the corresponding preview image
+Change+ Updated some Sexttacks animation morphs to avoid boobs clipping into straps (for outfit with those)
+Change+ Changed the Infected disintegration FX to make it look more similar to the dogs one
+Change+ Updated the version number to reflect the new update
+Change+ Updated the Changelog to reflect all the new stuff
+Fix+ The handgun appears as unloaded even when there's ammo on it already
+Fix+ Julia enters sometimes in an infinite animation loop when reloading the handgun
+Fix+ Knife can't hit enemies lying in the floor
+Fix+ The handgun crosshair opens too much with slight movements
+Fix+ Enemies can grab Julia when she's interacting with something else
+Fix+ Enemies' gens act weird during grab animations
+Fix+ Physics on enemies' gens have misconfigured collisions
+Fix+ Julia's hair color resets after level changing
+Fix+ After getting ammo, if there's any qty left, this disappears like if it was dropped by an enemy
+Fix+ The big trees in the Mansion's courtyard can cause Julia to stuck in them forcing a reset
+Fix+ Retrying the Mission 1 during the sewer's countdown causes an inventory lost
+Fix+ The Julia's Interactor area goes through the floor now that such area is bigger
+Fix+ Enemies drop more than one keyitem even when only one is specified
+Fix+ Pressing F consecutively while examining the hatch at the beginning of Mission 2 at the Exterior area causes the text to stuck and stack on the screen
+Fix+ Dogs sometimes turn 90º to one direction before jumping causing them to go into places they shouldn't
+Fix+ When getting an item in the exact moment it's disappearing or while Julia's running and she passes the item while stopping causes an inability to interact with anything else forcing a reset
+Fix+ Doing a physical attack or a CQC attack when there's no equipped weapon makes no damage on enemies
+Fix+ Doing a physical attack, a CQC attack or a Knife stab is counted as a shot from the equipped weapon for the stats
+Fix+ Julia and enemies meshes are a bit floaty (in the sewers sequence it may look like Julia is still floating when the camera moves far from her, but that's a visual glitch from UE4 making her shadow to disappear on her feet)
+Fix+ Knife stabs won't show enemy damage animations
+Fix+ Sometimes even when the button is showing up to get an item, Julia still won't get it
+Fix+ Some morphs aren't working with the new Julia's outfit
+Fix+ When opening the door to the Mansion in Mission 2, the rain appears inside it
+Fix+ Sometimes the porch floor won't appear wet like it should in Mission 2
+Fix+ Character customization background lines cover some important parts of Julia's model, like her face
+Fix+ Some levels are missing the way to capture environment light to project it onto Julia, causing her to have some green reflections in some areas like her eyes
+Fix+ Enemies can grapple Julia for Sexttacks other than the blowjob one when the new outfit is still a no-go for those
+Fix+ (Not totally confirmed that this is fixed) Landscapes like the Exterior area have problems with physic interactions like enemies going ragdoll when dying causing a Fatal Error
+Fix+ Julia shaders have a too strong SSS
+Fix+ Some navmeshes aren't properly built
+Fix+ Title screen is still warning about some unbuilt lighting for objects
+Fix+ Enemies shot after jumping over an obstacle will make them falling to floor instantly in an unnatural way
... and a lot behind the scenes work.

v0.2.105

+New+ New version of UE4 used
+New+ Massive optimization pass (A LOT done in here to name it all)

v0.2.103

+New+ A new way to structure these notes that nobody reads lol. Only adding the most important stuff
+New+ 103 total new addings including new systems, mechanics, bug-fixing, etc
+New+ A new FX system that reflects damage, dirt and cum on Julia (lots of addings in here)
+New+ Enemy cums now stain the floor, etc
+New+ You can now change the hair color in the Character Customization Screen
+New+ A very early implementarion of the Intermission Screen
+New+ model+rig+materials+textures+animations for the Infected Dog (lots of addings in here)
+New+ Fantasy Card System added (lots of addings in here)
+New+ An early implementation of weather effects
+New+ Shootable items (similar to sellable items in RE5)
+New+ A new UI to help you know your current objective. You can toggle it on or off
+New+ A Mission Selector Screen (WIP)
+Change+ The Infection system is now complete including the blue herb mesh totally finished now (lots of addings in here)
+Change+ Julia's shader has been remade to addapt it to new mechanics and simplifying it as much as possible (LOTS of addings in here)
+Change+ The colors for the Secret Outfit 1 has been tweaked
+Change+ The enemies' AI has been tweaked (LOTS of addings in here)
+Change+ Tweaked the physics for the enemies's gens a bit
+Change+ Some tweaks to Julia's physics as well
+Change+ Tweaked the enemies's movement (except for the Dog) to try and make them rotate instead of popping out in a direction (very WIP)
+Change+ Tweaked the Infected Dog's AI making him to walk more instead of only running among a lot of other things
+Change+ Added a new "type of door" to the door system
+Change+ Added a new "type of puzzle" to the puzzle system
+Change+ Added new conditions to drop items to the enemies (like killing a certain number of enemies)
+Change+ Improved the teleport between levels system so we can set exactly where Julia must appear
+Change+ Improved the navigation meshes in the Sewers (this is for Enemies's AI)
+Change+ Tweaked Post-Process Effects and fog effect in the Sewers a bit
+Change+ Unlocking unlockables now display a visual notification instead of just a sound
+Change+ Adapted the Result Screen to the new required behaviours
+Change+ Updated the VXS logo
+Change+ Updated the VXS avatar in the Main Menu/Tittle Screen
+Change+ Some graphics were updated
+Fix+ Infected Dog (I don't think we have to add anything here, right? lol) (A LOT and I mean A LOT of 'addings' in here)
+Fix+ Exiting the Sewers would cause the outfit to reset for Pigeon Patrons and Free users
+Fix+ Enemy damaged parts like arms and legs now recover in an smoother way
+Fix+ Enemies take around two seconds to start acting after they see/hear Julia
+Fix+ Julia in the Main Menu/Title Screen was stuck playing only one animation and not moving her head nor even blinking
+Fix+ Enemies showing strange animation framerates in the Exterior Area
+Fix+ Enemies stop chasing you when you turn your camera out of them
+Fix+ Some clippings during Infected Dog Sexttack animations
+Fix+ An error when trying to rebuild the lighting caused by referenced BSP Brushes
+Fix+ Found and fixed some memory leaks that were happening every frame like some checks for inexistent actors or trying divisions by 0 value
+Fix+ After exiting the Mansion, Julia would clip through the floor on fall to the infinity
+Fix+ The same for some enemies
+Fix+ The rain effect would appear even under roof
... and a lot more.

v0.1.18

A lot of new stuff has been made for this version, including:
+New+ Blue Herb added (heals inflation) - (the 3D model is still a placeholder)
+New+ Configuration option under the Gameplay section, where you can configure how much exclusive GPU RAM you have to avoid crashes when using more than available (values goes from 1gb to 3gb+)
+Change+ No more Login system
+Change+ Made the countdown area in the sewer a bit easier
+Change+ Made the interaction box for some of the items and key items bigger so they're easier to get
+Change+ The Classic Outfit 1 is now locked and you have to unlock it making it more replayable (FOX Patrons Only)
+Change+ Added Blue Herbs Interact items through the three levels
+Change+ Added new Sewing Machines through the three levels
+Change+ The welcome message in the title screen has been updated
+Change+ Some graphics have been updates to reflect the new version
+Fix+ Using retry in the Sewer level cause Julia to freeze when the countdown start sequence should play
+Fix+ The inflation causes no effects on the screen
+Fix+ The Big guy gets stuck in the entrance to the hidden-behind-a-shelf room in the second floor, causing Julia to don't get out of there
+Fix+ The enemies can move while using the Sewing Machine
+Fix+ Using a name with more than 8 characters cause the HUD to get stretched (Temporal Fix)

v0.1.0

New Julia model
New Infected Male models
New look for Julia
New variety of clothes for Infected Males
New Julia animations
New Infected Male animations
New enemy type: Cerberus (very early implementation)
2 new playable areas
New gameplay system
New rotation system
New camera system
New AI system
New enemy actions
New key-zones damage system for enemies
New shooting system
New Sexttack system
New Lighting system
New VFX for damage
New item type: 1st Aid Spray
New item type: Green Herb
New item type: Red Herb
New inventory mechanic: Herbs combination
New gameplay mechanic: Healing items usage
New gameplay mechanic: Enemy grappling system
New gameplay mechanic: Drag system
New LOD system for enemies including different texture sizes and mipmaps
New water shader: a lot simpler (a lot less impact for GPUs) and better simulations
New 2D graphics: The entire inventory redone
New 2D graphics: The HUD
New 2D graphics: The key items section
New 2D graphics: all the item icons redone
New 2D graphics: all the keyitem icons redone
New 2D graphics: The entire character personalization menu
New 2D graphics: The entire login screen menu
New 2D graphics: New background picture for the Results Screen
New: Added Clothing damage system
New: Added Clothing recovery system
New: Added Checkpoint system
New: Added a Change Name system
New: Added a Character Personalization system
New: Added different hair looks for Julia to unlock
New: Added different outfits for Julia to unlock
New: Added placeholder voice clips
New: Added movement while aiming
New: Added a Music system controller
New: Added an unlocking extras system
New: Added Synch Markers to feet in all animations to make Julia’s animation transitions smoother
New: Added a gun in holster system with visual representation
New: Added a physics system for the different clothes
New: Added a feet IK system for Julia
New: Added physics-controlled clothes
New: Added physics-controlled hairs
New: Added a total of 14 new Sexttack animations
New: Added Julia’s stop running animation transitions
New: Added Julia’s footstep sounds for every kind of surface
New: Added Infected’s footstep sounds for every kind of surface
New: Added different kind of doors, including a door that teleport to another Level
New: Added the use of custom Nav-Links for the enemies’ AI
New: Added new enemy behaviors including running, sprinting, jumping, …
New: Added a new camera system for the Sexttacks
New: Wetness mask added for enemies’ gens
New: Unlocked unlockables are saved so you don’t have to unlock them every time
Change: The disclaimer screen has been updated
Change: The ‘Get Key Item System’ has been changed to look more like the normal items one and avoid visual and sound glitches
Change: Pressing a shortcut key pointing an empty slot will make Julia to unequip the currently equipped item
Change: Internal reorganization of animation Blueprints for Julia and the Infected
Change: Overridden the entire root motion system with a curve-based speed and movement system
Change: Deprecated the old (future)-INI-configurable enemies with a new more accessible and easier for us one
Change: Deprecated the stamina system which is now replaced with a WIP infection system
Change: New material FX for enemies’ disintegration
Change: Camera shakes now works in a different way
Change: The damage system has been reworked; now Julia receives damage depending on enemy’s strength and clothes’ condition
Change: In Title Screen, change the old Julia’s model with the new one along with its animations
Change: The Sewer level has been changed to implement a new ladder with a transition no the next level
Change: Better music and background sounds transitions
Fix: The long loading times
Fix: Made Julia to rotate to face the item she’s going to get if it’s too far away to avoid extreme abdomen and arm stretching
Fix: Maintaining the fire button pressed caused Julia to never be able again to shot or stab unless pressing the aim button again
Fix: Using a shortcut to equip an empty slot cause Julia to re-equip the already equipped item playing the equip animation again too
Fix: The inventory appears totally desaturated while it should be colored
Fix: The Key Item icons appear in black and white while they should be colored
Fix: Enemies can’t move, just walking and attacking in place
Fix: Examining a door made Julia to turn in the opposite direction
Fix: LODs for the furniture in the Sewers changed from 0 to 3 in an instant while Julia is still close to them
Fix: Aiming while running cause Julia to start walking but with the running speed
Fix: While aiming in Caution or Danger states Julia will still use the normal walking animations
Fix: Movement animation speed while aiming is not updated correctly
Fix: After attacking (shooting or stabbing) a few times consecutively, Julia bugs into the aiming pose and stays in there forever
Fix: Julia’s leg movement when rotating while aiming is too fast
Fix: Aiming the gun at down causes clipping on Julia
Fix: Aiming the knife at down causes clipping on Julia
Fix: The camera Pitch limit causes the Julia’s left arm and left leg to clip
Fix: The turn animation for Julia while she’s in Idle is too fast
Fix: The turn animation for Julia while she’s moving is too slow
Fix: Julia is making a “popping” movement whenever the camera is rotated
Fix: Julia’s stop aiming animations are looking too much to the left
Fix: Julia has a lot of foot-sliding specially when walking
Fix: Root Motion for animation Montages in Enemies are scaled up
Fix: Still using BSP in the Exterior Area
Fix: Still using BSP in the Interior Area
Fix: The walls in the Exterior Area are too small
Fix: The Cerberus has no LODs
Fix: Two of Julia’s Hair Looks are using a wrong material ID for their hair ribbon
Fix: Bullet cases are colliding with the Camera causing it to pop-out with every shot
Fix: The building faзade in the new Exterior area has bad UVs
Fix: Julia’s textures aren’t in the correct “Texture Group”
Fix: Julia’s scarf 2 has bad UVs
Fix: After freeing from a grab, the camera keeps shaking
Fix: The disintegration FX on the enemies aren’t applying to their clothes
Fix: Getting grappled while in inventory will cause it to remain visible always
Fix: There’s too many Reflection captures in the Sewer level causing low performance
Fix: Having a key item in another slot other than the first one is ignored and acts as if that key item wasn’t there at all
Fix: Trying to get a disappearing item causes the UI and the interact mechanic to break and makes Julia unable to interact again
Fix: Making a big jump down (the one in the Sewer level if getting down from the upper level) causes Julia to reproduce the end animation immediately after the begin jump animation instead of when reaching the ground below

v0.0.3

+Added+ A little easter-egg/extra in the Main Menu/Title Screen for those who complete again the Arena
+Changed+ When an Infected discovers you from a high distance it pops to your direction without turning animation. This should have changed now
+Changed+ Small tweak to the inflation morph to try and avoid some clipping in the cloth
+Changed+ The "help" text for the Patreon option in the Main Menu/Title Screen
+Changed+ Version Number on Main Menu/Title Screen and in the Results Screen to reflect the new version
+Bugfix+ Sometimes when aiming or getting hit Jill’s model start to glitch (like vertices going crazy around the map) and stop after a second or two.
+Bugfix+ When getting KeyItems you can see Jill going naked for a second
+Bugfix+ When triggering the end of the countdown scene while being sexttacked the QTE UI graphics will remain there even when you auto-counter it after the scene
+Bugfix+ Grammar error in the first door when examining it while still closed

v0.0.2

+Added+ Settings Menu (Available through Main Menu/Title Screen and Pause Menu during game)
+Changed+ Default Sexttack duration is now 10 seconds
+Changed+ Touched a bit the illumination
+Changed+ Made KeyItems shine fx a bit stronger
+Changed+ Made Items FX when they're left by the Infected a bit larger to make them more noticeable
+Changed+ Version Number on Main Menu/Title Screen to reflect the new version
+Bugfix+ Running the game with SteamVR installed caused it to auto-run it (even when the game has no VR features) and also to force the audio output through the VR device (This one is untested cause we don't have any VR device to test it)
+Bugfix+ A glitch that let the player had infinite ammo when using the combine option in the Inventory
+Bugfix+ Jill gets stuck when aiming the knife and pressing the Interact button. Solution was to restart the mission
+Bugfix+ Jill gets stuck in the door that opens when the countdown ends during the CG showing the door opening. There was no solution as she was brought back to floor after the CG ends. Was just a *visual bug*
+Bugfix+ Sometimes hit impacts are counted as missed for the accuracy stat in the Mission Results
+Bugfix+ Many cameras during Sexttacks go through the floor/walls. This should be almost fixed now
+Bugfix+ Depending on the distance to the Infected and the distance from this to the nearest wall, shot maybe be missed and impacting the wall instead
+Bugfix+ Moving diagonally causes Jill to move slower than when moving in 4-dir
+Bugfix+ During Sexttacks, the zombie has always the same appearance (This fix may cause some clipping or undesired effect in animations, like the dick going out of the holes for example)
+Bugfix+ Bullets aren't going where the laser points to
+Bugfix+ Visual glitch that happens randomly when stabbing, causing a blood fx to appear when hits nothing

v0.0.1

+Initial release
-   Fatal error

Как решить


Если Fatal error возникает при запуске игры поробуйте просто перезапустить ее пару раз, иногда помогает.
Попробуйте отключить раздачу торрента и запустить игру.
Попрбуйте перекачать торрент.
Попробуйте погуглить "Fatal error Unreal engine 4" в гугле для любой игры, возможно у вас не хватает каких либо драйверов и т.д.
Если Fatal error возникает в процессе игры, например вы открыли дверь в замок и при загрузке у вас крашнулась игра, достаточно заново пройти уровень и при открытии двери не нажмиать ничего лише(например клавишу Shift).
-

Скриншоты/Примеры (в виде превью&#41;


-
Обновлено 05.10.2021 | Торрент-файл перезалит



Download Torrent - (7.36 GB)


rassver7

Стаж: 11 лет 8 месяцев

Сообщений: 476

Рейтинг: 1.73 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

Уважаемые знатоки подскажите, что за актриса на рекламе возле названия сайта "Секс-шоп из Японии Реплики вагин японских порноактрис"?
[Профиль]  [ЛС] 

mysoroka

Стаж: 7 лет 10 месяцев

Сообщений: 215

Рейтинг: 1.64 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

Версия стандартная, читы не вводятся, визуал не выбирается, сохранок нет.
[Профиль]  [ЛС] 

ритея

Стаж: 13 лет 5 месяцев

Сообщений: 720

Рейтинг: 1.34 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

22493515Версия стандартная, читы не вводятся, визуал не выбирается, сохранок нет.
Читы вводиться, не знаю как вы это делали лично у меня с этим проблем не возникло, чтобы разблокировать визуал нужно выполнить несколько условий, таких как: убить определенное количество зомби или пройти уровень.

Читы

Костюмы

[Профиль]  [ЛС] 

AndreiYak

Стаж: 5 лет 12 месяцев

Сообщений: 359

Рейтинг: 8.84 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

22493587
22493515Версия стандартная, читы не вводятся, визуал не выбирается, сохранок нет.
Читы вводиться, не знаю как вы это делали лично у меня с этим проблем не возникло, чтобы разблокировать визуал нужно выполнить несколько условий, таких как: убить определенное количество зомби или пройти уровень.
Не вводятся читы пишет что это нельзя сделать в стандартной версии. И при старте все надписи перечёркнуты красным это я так понимаю какая то дэмо версия.
[Профиль]  [ЛС] 

Амбиент

Стаж: 12 лет 12 месяцев

Сообщений: 767

Рейтинг: 6.89 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

22493670
22493587
22493515Версия стандартная, читы не вводятся, визуал не выбирается, сохранок нет.
Читы вводиться, не знаю как вы это делали лично у меня с этим проблем не возникло, чтобы разблокировать визуал нужно выполнить несколько условий, таких как: убить определенное количество зомби или пройти уровень.
Не вводятся читы пишет что это нельзя сделать в стандартной версии. И при старте все надписи перечёркнуты красным это я так понимаю какая то дэмо версия.
если приложите скриншот я смогу помочь вам решить проблему, сам с такой проблемой не сталкивался
[Профиль]  [ЛС] 

sexogol

Стаж: 10 лет 10 месяцев

Сообщений: 144

Рейтинг: 7.25 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

22493678если приложите скриншот я смогу помочь вам решить проблему, сам с такой проблемой не сталкивался
Всё я ввёл первый фокс и понеслась, проглядел в описании.
[Профиль]  [ЛС] 

sbor555

Стаж: 11 лет 10 месяцев

Сообщений: 514

Рейтинг: 7.40 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

У чменя читы работают тож. А вот сохраняться не могу... И не могу найти последний ключ в канализации когда туда возвращаешься
UPD нашел - на потолке над маркером. кстати, а когда новая версия планируется??
[Профиль]  [ЛС] 

d999

Стаж: 9 лет 10 месяцев

Сообщений: 665

Рейтинг: 2.79 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

22495554У чменя читы работают тож. А вот сохраняться не могу... И не могу найти последний ключ в канализации когда туда возвращаешься
UPD нашел - на потолке над маркером. кстати, а когда новая версия планируется??
Там написано, что сохранения не работают, есть только чекпоинты на самом уровне. Судя по патреону новая версия должна выйти в ближайшей месяц.
[Профиль]  [ЛС] 

esthetical

Стаж: 10 лет 7 месяцев

Сообщений: 267

Рейтинг: 10.81 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

theRASOR
С жанрами опять беда. Основной жанр игры - Action. Должен быть первым.
Далее, убывание по важности - доп. жанры и графика, после - секс жанры.
[Профиль]  [ЛС] 

dexterrr1s

Стаж: 7 лет 6 месяцев

Сообщений: 359

Рейтинг: 5.35 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

Ребят не кто не сталкивался с Fattal Eror? КАК эту проблему решить у меня виндовс 10
[Профиль]  [ЛС] 

Mytaborr

Стаж: 18 лет 7 месяцев

Сообщений: 526

Рейтинг: 7.26 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

Как только запускаю вылетает ошибка "прекращена работа программы".
[Профиль]  [ЛС] 

guazon12345

Стаж: 16 лет 5 месяцев

Сообщений: 750

Рейтинг: 6.31 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

Мягко говоря не очень, тех. демка как тех. демка
[Профиль]  [ЛС] 

dfygs

Стаж: 14 лет 8 месяцев

Сообщений: 518

Рейтинг: 7.28 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

07.07.2020 автор на патреоне пишет что может выложить -v0.3.198-, примерно может быть +- от часовых поясов, если сможете оперативно выложить буду премного благодарен!)
[Профиль]  [ЛС] 

roteev

Стаж: 15 лет 12 месяцев

Сообщений: 496

Рейтинг: 1.21 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

Изменения

Анимации улучшены, графика подтянута, физика груди и жопы, головы зомбей взрываться.
Добавлена возможность ближнего удара через ЛКМ и добивать лежачих.
Ножом теперь возможно убить.
+2 новые миссии.
Возможность уклоняться от захватов.
и куча всего другого, читайте changelog.
[Профиль]  [ЛС] 

maksvporyadke14

Стаж: 8 лет 8 месяцев

Сообщений: 273

Рейтинг: 6.53 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

Просто игра закрывается сама(без каких либо ошибок и прочего) когда на миссии 3 убиваешь всех зомбей и подходишь к зелёному кристаллу, если кто скажет как решить проблему буду благодарен!
[Профиль]  [ЛС] 

Igelll

Стаж: 15 лет 12 месяцев

Сообщений: 608

Рейтинг: 3.36 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

вот несколько кодов нашел на другом сайте:
Pigeon
R2PT-AA30
Crocodile
R2CT-AB35
Eagle
R2ET-A1EG
Hound
R2HT-B3H4
Fox
R2FT-B6FY
FoxHound
R2XT-CZ6X
BigBoss
R2B2-C5G0
TheBoss
R2BT-C1W3
Ammo x2
M5L8-MPX2
DropRate x1.5
M5L8-C015
PistolCrit x3
M5L8-CPX3
Classic Outfit 1
CC30-C1LR
Confirm noise but no popup, so not sure what it did.
CC30-R3LM
P.S. игра вылетает при окончании 3 уровня.
[Профиль]  [ЛС] 

192bleks

Стаж: 17 лет 12 месяцев

Сообщений: 887

Рейтинг: 5.24 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

Как 3 уровень пройти?
[Профиль]  [ЛС] 

porosenok4

Стаж: 10 лет 6 месяцев

Сообщений: 252

Рейтинг: 8.56 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

22509449Как 3 уровень пройти?
уничтожить всех зомби(вроде 45)
22509160Просто игра закрывается сама(без каких либо ошибок и прочего) когда на миссии 3 убиваешь всех зомбей и подходишь к зелёному кристаллу, если кто скажет как решить проблему буду благодарен!
сейчас решение проблемы неизвестно. 4 миссия насколько я понимаю, то же самое что и 3, просто нужно пройти ее за определенное время. так что вы особо ничего не потеряли.
[Профиль]  [ЛС] 

димарик1

Стаж: 14 лет 7 месяцев

Сообщений: 721

Рейтинг: 7.47 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

Сделано немного, но игра годнотище. Потенциал гигантский
[Профиль]  [ЛС] 

strekrewt

Стаж: 6 лет 11 месяцев

Сообщений: 402

Рейтинг: 4.97 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

22509731

Цитата

22509449Как 3 уровень пройти?
уничтожить всех зомби(вроде 45)
22509160Просто игра закрывается сама(без каких либо ошибок и прочего) когда на миссии 3 убиваешь всех зомбей и подходишь к зелёному кристаллу, если кто скажет как решить проблему буду благодарен!
сейчас решение проблемы неизвестно. 4 миссия насколько я понимаю, то же самое что и 3, просто нужно пройти ее за определенное время. так что вы особо ничего не потеряли.
Там на патреоне выложил разраб фикс версию, по возможности обновите пожалуйста раздачу.
22510386Сделано немного, но игра годнотище. Потенциал гигантский
Поддерживаю! если ещё завезёт плюшки какие нибудь типа рпг составляющие и там баффы или дебаффы от изнасилования то будет супер))
[Профиль]  [ЛС] 

Ktosdes

Стаж: 8 лет 12 месяцев

Сообщений: 170

Рейтинг: 5.52 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

theRASOR на главной лежит фикс версия последняя, обновите если не трудно
[Профиль]  [ЛС] 

onovitos234

Стаж: 18 лет 8 месяцев

Сообщений: 538

Рейтинг: 3.70 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

на главной лежит фикс версия последняя, обновите если не трудно
да версия рабочая
[Профиль]  [ЛС] 

Гарри на ферарри

Стаж: 6 лет 6 месяцев

Сообщений: 209

Рейтинг: 6.74 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

22517488 на главной лежит фикс версия последняя, обновите если не трудно
да версия рабочая
у меня hdd раскрошился, а на ssd места просто нет, так что в ближайшее время сделать это не могу.
[Профиль]  [ЛС] 

Jura37

Стаж: 10 лет 6 месяцев

Сообщений: 411

Рейтинг: 2.92 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

theRASOR
Ничего страшного, пусть оттуда народ пока что скачивает, 4й уровень в корне отличается от 3его! Ждём новую версию))
[Профиль]  [ЛС] 

jo090909

Стаж: 13 лет 11 месяцев

Сообщений: 772

Рейтинг: 5.56 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

Как завершить 4 миссию? Предохранители нашел, платформу с кристаллом для перенаправления луча поднял, но центральный кристалл завершения миссии все равно не активен.
Если стрелять по некоторым зеленым кристаллам, которые должны типа взаимодействовать с лучом, то перед ними появляются деревянные перегородки. Это вводит в ступор.
Что я не так делаю? Убивать всех зомби не вижу смысла, они тупо продолжают респавниться. Задолдбался уже бегать по пещерам. Указатель на клавишу M ничего не говорит и не показывает.
И да, есть еще круглая пещера с кучей зомби и еще одна пещера с бассейном где такие же лучи с зелеными кристаллами. Но там нет активных действий. Что там нужно сделать?
PS: заметил два бага в 4 миссии:
Если анимация перезарядки пистолета зациклилась, то нужно подойти к любому зомби чтобы он схватил тебя, тогда анимация перезарядки сбросится.
В пещере, где есть лестница и нужно прыгать, спрыгивать нужно подальше от лестницы иначе застрянешь в ней и поможет только перезапуск миссии.
PPS: сам разобрался:
Перезашел в игру и деревянные перегородки перед кристаллами уже оказались на своих местах изначально (видимо с первого раза не прогрузились).
Нужно от трех источников провести луч до центрального кристалла, стреляя по заграждениям точно в те места, где в них упирается луч.
[Профиль]  [ЛС] 

zumemuz

Стаж: 10 лет 5 месяцев

Сообщений: 827

Рейтинг: 4.24 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

Унылая помойка где нужно тыкаться в темные углы чтобы что-то найти. И две-три анимации "контента".
[Профиль]  [ЛС] 

pornomini

Стаж: 15 лет 6 месяцев

Сообщений: 129

Рейтинг: 3.35 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

22526414

Цитата

Как завершить 4 миссию? Предохранители нашел, платформу с кристаллом для перенаправления луча поднял, но центральный кристалл завершения миссии все равно не активен.
Если стрелять по некоторым зеленым кристаллам, которые должны типа взаимодействовать с лучом, то перед ними появляются деревянные перегородки. Это вводит в ступор.
Что я не так делаю? Убивать всех зомби не вижу смысла, они тупо продолжают респавниться. Задолдбался уже бегать по пещерам. Указатель на клавишу M ничего не говорит и не показывает.
И да, есть еще круглая пещера с кучей зомби и еще одна пещера с бассейном где такие же лучи с зелеными кристаллами. Но там нет активных действий. Что там нужно сделать?
PS: заметил два бага в 4 миссии:
Если анимация перезарядки пистолета зациклилась, то нужно подойти к любому зомби чтобы он схватил тебя, тогда анимация перезарядки сбросится.
В пещере, где есть лестница и нужно прыгать, спрыгивать нужно подальше от лестницы иначе застрянешь в ней и поможет только перезапуск миссии.
PPS: сам разобрался:
Перезашел в игру и деревянные перегородки перед кристаллами уже оказались на своих местах изначально (видимо с первого раза не прогрузились).
Нужно от трех источников провести луч до центрального кристалла, стреляя по заграждениям точно в те места, где в них упирается луч.
Да баги есть, всё таки это сырая игра ещё, баг с бесконечной перезараядкой тоже ловил, надеюсь автор внесёт разнообразия, но как он сам писал что он поклонник Resident Evil, а те кто играет в RE те знаю что
такое заниматься геморром ввиде разгадывания загадок и беготни ради поиска ключевых предметов
22526790Унылая помойка где нужно тыкаться в темные углы чтобы что-то найти. И две-три анимации "контента".
Игра пока что ещё не очень хорошо оптимизирована, советую ставить свет на минимум, и настройки сбрасываются если их поменять во время игры, либо перезапустить уровень, только в самом начальном меню,
автор в курсе этого бага. А по поводу того что вам не нравится тыкаться по углам, то вам не подойдёт серия игр типа Resident Evil
[Профиль]  [ЛС] 

dreams

Стаж: 11 лет 12 месяцев

Сообщений: 613

Рейтинг: 3.20 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

Да баги есть, всё таки это сырая игра ещё, баг с бесконечной перезараядкой тоже ловил, надеюсь автор внесёт разнообразия, но как он сам писал что он поклонник Resident Evil, а те кто играет в RE те знаю что
такое заниматься геморром ввиде разгадывания загадок и беготни ради поиска ключевых предметов
Игра в целом понравилась несмотря на баги. Видно, что разработчик вложился в основном в анимации и окружение. Но на мой взгляд этого мало, не хватает механик и загадок, в том числе и сексуальной направленности. Так же не помешает доп режим Хардкор, как в оригинальном Резике, чтобы каждый патрон был на счету.
[Профиль]  [ЛС] 

borman-71

Стаж: 6 лет 8 месяцев

Сообщений: 237

Рейтинг: 9.45 

04-Май-14 11:51:41 (спустя 33 минуты)

[Цитировать] 

как в миссии второй зайти в особняк? где ключ? подскажите пожалуйста
[Профиль]  [ЛС]